Svarīga ir arī uzņēmuma reputācija, jo veiksmīgāka reklāma avīzēs, reklāmas bukletos un televīzijā, jo veicinās jaunu klientu pieplūdumu, kas iepazīstoties ar firmas pakalpojumu klāstu, to izmēģinās, un pirks arī turpmāk, vēl iesakot saviem draugiem un paziņām. Šie faktori ir visa biznesa panākuma atslēga, kad tavu darbu novērtē un atzīst par labu esam.
Ieteicams pēc iespējas netaupīt uz izejmateriāliem, jo lēti, nekvalitatīvi produkti, var dot viduvēju izturību un kvalitāti, un šīm precēm būs mazs pieprasījums un tas veidos triecienu tava uzņēmuma reputācijai. Var sekot arī pretenzijas. Jūsu preci jums atgriezīs, nauda būs jāatgriež, kas būs neatgriezenisks zaudējums uzņēmumam. Var apstāties darbs uz nenoteiktu laiku, kura laikā firma var pazaudēt profesionālus darbiniekus, kuri var aiziet strādāt pie tava tiešākā konkurenta.
Uzņēmumam nevar būt tikai izdevumi, bet jāseko, lai prece dotu peļņu, un nerada zaudējumus, nesakrājas liels naudas deficīts, kas var apstādināt tavu tālāko darbību. Vienmēr der paralēli veicot savas aktivitātes uzkrāt papildus līdzekļus, kas paliek uzkrājumā, un kalpos tev kā rezerve, ja rodas neparedzēti izdevumi, lai nav jāgriežas pie kredīta kompāniju pakalpojumiem, kurām nāksies maksāt katru mēnesi, un tev būs ar lielāku jaudu jāpiestrādā, tā lai pietiktu līdzšinējiem izdevumiem, kā arī kārtējam kredīta maksājumam.
Tāpēc biznesa mērķa izpildē katram uzņēmumam rūpīgi jāizplāno visas finanses un naudas plūsmas, lai nenāktos ciest zaudējumus, kuru rezultātā firmai nāktos beigt savu darbību.